Benim de dikişlerimin sağ tarafında şişlik ve sertlik oldu ama doktor bunun normal olduğunu zamanla gececeğini söyledi, 21 günlük oldu bebeğim bugun, cok şükür ikimiz de daha iyiyiz, iyileştikce birbirimize alışıyoruz, emzirmek, uyanmak kolaylaşıyor zamanla, siz de daha iyi olacaksınız merak etmeyin 🙏❤️