Yenianne2426 3ay erken ya ben ozmanlar sadece tummy time yapıodum karın üstü tutuodum hergün 5-10dk sevmiyolar altına emzirme yastığı fLan yada battaniye serin o kaslarını çok geliştiriyor 4aylıktan sonra baktm yan dönmeye çalışıo dönmeye çalıştığı yöne doğru poposunda destekleyip ayağını o yöne doğru çevirip döndrdüm hep birde günlük kollarını bacaklarınla egzersiz yapıyorum 😃bisklet çevirme kolları çapraz aşağı yukarı falan