Derinsu34 altı aylıkken aldım sürekli kucak istiyordu kilolu bir bebekti aynı zaman da desteksiz oturuyordu kas gelişimi iyi olduğu icin belki hareketlenirse kendi kendine daha mutlu olacağını düşünerek aldım ki öyle de oldu .cogu dr önermiyor ama satılan yürüteçler de de en fazla onbes dk tutun icin de diyor öyle de yaptım altı aylık sürünerek gidiyordu dokuzuncu ayında ayaklandı tutunarak baktım yürüteç de hızlandı tehlikeli bulduğum icin kaldırdım sonra yaşın da da yürüdü bence doğru zamanlamayla kullanılırsa hiçbir sakıncası yok çocuk icin yürümesine de aksine yardımcı dokuzuncu ayında ilk adım yürüteç aldım o yürümesine katkı sağladı