Deletedmom78654 Allah aşkına sus lütfen size niye gergin olayım ya, yurt dışında yaşayıp ülkesinde hayat şartları çok iyiymiş gibi savunanlara lafım diyorum anlamıyor musun, Benim şuan ki yaşam sartlarim sizden yüksektir emin olun, okuduğum okulları söylemiyorum bile, kolumda altın bileziğim var ben hiç bı zaman aç kalmam emin olun, 19 yaşında devlet memuru olmus ve yükselmis biriyim, benjm altın bileziğim kolumda zaten, hiç çalışmasam bile babamın mali yeter çok zengin köklu aileden geliyorum zaten ,zerre kiskanmam sizide yurt dışında yaşayanlarida sanki sizi kiskaniyormus havası yaratmayin lütfen , onca üniversite bitirmiş biriyim neden bu kadar gocundun, dur ben söyleyeyim Müslüman olduğum için değil mi ? Müslümanlara karşı bı garezin var seninde..