nurelem öncelikle Sen diye hitap ediyorum, çünkü daha önce bir kaç postta da denk geldik ve sen de, bana gayet sen diyordun. Şimdi gereksiz atar yapmanın lüzumu yok. 2. si , Postu açan arkadas sence Türkiye nin halini savunmak için mi açtı postu . Yani bundan bunu anladıysan, hiç birsey anlamamissin demektir. 3. Kimse kimse acimiyor, amaç belki farkındalık oluşturmak. Bazı kesime bazı şeyleri gösterebilmek ya da ailesi, sevdikleri Türkiye de yaşadığı için onlar adına üzülmek. Ki , kaldi ki seninle ayni haklara sahibiz. Sen her ne kadar bizi dış kapının dış mandalı da yapsan oy kullanıyoruz. En az senin kadar konuşma hakkına sahibiz . Hiç bir yurt dışında yaşayan arkadaşımın da bugüne kadar ‘acımak ’ adı altında post açtığını, yorum yaptığını görmedim . Ama sen sürekli bir saldırı halindesin . Sebebini anlayabilmiş değilim