Badelikom1 oğlum 20 aylık, ben de hiç bırakıp bi uere gitmedim hep gözünün önündeyim yani ama babasıyla vs. oynarken bile anne anne.. 🤷🏻♀️ İstiyo ki hep gözünün önünde olayım.
Ama ben artık annanesine yada babasına bırakıp 1 2 saatliğine ortadan kaybolmaya başladım 🙃 arada tek başıma markete gidiyorum mesela, geçen hafta anneme bırakıp çarşıya gittim 2 saat yoktum 🥲 biraz ağlamış ama annem oyalamış bi zaman sonra alışmış. Yanına dönünce o kadar mutlu oluyo ki onun o halleri çok tatlı 🤤
Zamanla bi yerlere gidip dönceğimiz fikrine alışacaklar böyle böyle.. Yoksa çok zor 🤷🏻♀️