İyi akşamlar kızlar size bişey sormak istiyorum kızım tam 19 aylık oldu ama 4 gündür bana inanılmaz bağlandı delirrircesine tuvalete gidemiyorum kucağıma geliyor süreklü kucağımda 1 dakika yanımdan ayrılmıyo çalışmıyorum aslında hiçte bırakmadım hep birlikteyiz ama bu 4 gündür felaket bi bağlılık babasını bile istemiyor herşeye ağlıyo grip olmuştu yeni düzelmek üzere geçici bi süreç mi sizdede oldumuuu