izmirlokma o konuda çok bilgim yok ama keratin botoksun iki türü var biri sadece bakım yapan (ben bunu yaptırdım saçlarım hafif dalgalı olduğu için hafif yatıştırdı o yüzden hafif düz oldu) yani keratin veren bir de keratin+amerikan fönü olan var. Bunda düzleştirme özelliği diğerine göre daha çok ve aynı zamanda keratin bakımı da oluyor saçı yıpratmıyor.