Elifinannesiiiiiiiiii benimde sağ kasığımda ağrı var, sağ ayagimin üstüne ağırlık verince ağrıyor o bölge, birde dediğin gibi dokununca azda olsa ağrı var , 2.5 ay oldu benim, adet sancisi gibi karnım belim ağrıyor, bebeğimi kucağıma çok taşıyorum ondan mı ya da soğuk mu yedim diye düşündüm Dr umu aradim dikişler çoktan kaynamistir dikişle alakası yok taşıma çocuğu çok fazla soğukla da alakası yok dedi. Bugün de biyerde okudum kasların kendini toplaması zaman alırmış oda ağrı yaparmış,