Pelopel ameliyattan 1 hafta sonra kontrole gittim rahmim güzl dedi sonrasında tekrar gittim yine baktı rahim toğarlamıs yımurtalıklar güzel düzenli regl olacağa benziyorsun dedi 3. Ayda smear verdim sonucum 10 gün önce çıktı normal geldi o sıra yine baktı vajinal ultrason normaş dedi. Karın etlerim acıyor demedim hiç ama kafama takıldı şimdi bildiğiniz et kesiği gibi sızı var. Sıkıntı olsa doktor demez miydi doğumdan sonra 3 kez muayene oldum