brsu12 benim kızımda aynı böyleydi şu an beş aylık olmak üzere yeni yeni beşiğine alıştırıyorum ama ona mı zor bana mı bilmiyorum o kadar alışmışımki hep yanımda kucağımda olmasına her beşikte uyuttuğumda ağlıyorum ondan daha çok zorlanıyorum 😂yol yakınken bırakın