brsu12 benim oğlum da 42 günlük aynısını yaşıyoruz. Böyle alıştı böyle gider diyor herkes. Derin uykuya dalamıyor çünkü memede. Ben mamada kullanıyorum o zaman beşikte sallanıyor en azından. Gerçekten zor oluyor böyle doktorda bırak kalsın memede diyor. Sizinde gün içerisinde kucağınızda kalmak istiyor mu, benimki hep memede kucakta