ikizlerinannesi2985 Linamommmm 9.ayda başladık biz. 11 ve 13.ayda olduk bir de. Diğer doz artık 1 sene sonra. Geçen hafta bexsero yaptırdım 530 TL idi
Linamommmm ikizlerinannesi2985 biz daha 2 aylığız ama alayım mı acaba şimdiden yarın bi gün 2 katı olur bunun fiyatı da
ikizlerinannesi2985 Linamommmm hayıııır! Onlar buzlukta saklanıyor. Dışarı çıkardığınız gibi kullanmanız gerekiyor. Boşuna almış olursunuz, çöp olur direkt