Kuzeyin_annesi53 Miniminimini benim oğluma sağlık ocağının aşıları ateş yapmiyordu ama özel aşıların hepsi yaptı ateş
Elif1010 Miniminimini evet diğer aşıların hiç birinde ağrı sızı çekmedik ama bexsora 3 gün berbat etti bebeğimi nimenrix öyle değildi
Banu- Normalde doktor 38 e kadar calpol verme derken Menenjit aşısıza özel eve gider gitmez calpol içir demişti bana. Yani yapması muhtemel.
ikizlerinannesi2985 Linamommmm canımm, bizim devletteki doktorumuz şey demişti, yakalanan 4-5 hastam oldu, hepsi de vefat etti. Yaptırabiliyorsanız yaptırın dedi. Kendisi de çam ve sakura şehir hastanesnde yoğun bakım doktoru. İmkanın varsa yaptır canım🌾
bgmtnk Bexseronun iki dozunu yaptırdık. Yaptırmadan önce calpol vermemi söyledi doktorum. Aşıdan sonra 6 saat arayla 2 kez daha verdim. Rahat atlattık aşı sonrası sürecini. Doktorum diğer aşılardan sonra ateş çok yüksek değilse ateş düşürücü vermememi söyledi ancak bexserodan sonra özellikle ver dedi.
Keratovic Miniminimini bexero ağır bir aşı bizde ilk dozda baya ateş yaptı ama ikinci dozda olmadı bakalım üçüncü doz nasıl olacak 🤷🏻♀️
ikizlerinannesi2985 Miniminimini bexsero nun ilk dozu yaptı 1 gün boyunca, ama 2.dozunda hiç ateş olmadı mesela. İlle yapacak diye bir şey yok. Ama bacakta şişlik yapıyor. Buz aküsü koyarsınız üstüne
Linamommmm ikizlerinannesi2985 ay Allah korusun kaç aylıkken tapılmalı bir de fiyatı nedir bilginiz var mı?
Nisan12 Miniminimini bende çok korkuyordum yapıyormuş diye ama nimerix ve bexsero aynı anda yapıldı şükür hiç ateşi olmadan atlattık 🙏
Tazeanne0134 Miniminimini canım biz 9.ayda kızamık aşısı ile beraber yapıldı o yüzden az bişe ateş yaptı o kadar onun dışında bişe olmadı
endlesslove Miniminimini Ya benim kızımda yapıyor hemde fazla. Sonra bağışıklığı düşüyor ve boğazları şişiyor Yani 3 dozda da böyle oldu hepsinde 3. Gün ateşi 39 39.5lara çıkıyor gidiyoruz doktora ki boğazları şişmiş
ikizlerinannesi2985 Linamommmm 9.ayda başladık biz. 11 ve 13.ayda olduk bir de. Diğer doz artık 1 sene sonra. Geçen hafta bexsero yaptırdım 530 TL idi