Ceren286 ben dayanamazdım ya bence bekleme benim hiç umudum yoktu aslında o yüzden bekledim ben olacağım gün olmasam gecesi yapardım test 😀 bana doktorlar polikistik over demişti tedavisiz çocuğun olmaz evlenince en az 6 ay tedavi gerekir dediler bizimde olmaz düşüncesiyle korunmadık sonuç ilk ay hamile kaldım o yüzden umudum yoktu😀