Ceren286 Bugün geceye kadar olmaz isem 2 gun gecikmis oluyor fakat.. 3 4 gundur kasiklarim ağrıyor.. Gecen ay tutmadi bu ayda pek bir umidim yok ama iste bir ümit! Sizin ilk belirtiniz neydi ? Bu arada ( saclarim dökülmeye başladı baya ) wc de farkediyorum…
Elifffinnn10 Ceren286 mide bulantısı benim çok fena midem bulaniyordu oyke anlamıştım hamile olduğumu
noluyoya Ceren286 çok şiddetli bi idrar yolu enfeksiyonu geçirirken en son çare kadın doğuma randevu almıştım ve direkt gebelik testi istemişti sonuç pozitif 😅 o gün hamileliğimi öğrenir öğrenmez bir anca bıçak gibi kesildi enfeksiyon ağrılarım hala hatırladıkça vay be derim
Ceren286 Birde kramp nasıl bilmiyorum ama bi anda kalkarken kasığımın sağ tarafina bisey saplandi sanki bugun elimle tuttum resmen bian ?
Ceren286 Deletedmom636262 normal hayatimdada 24 saat uyuma şansım olsa eminim uyururm okadar düşkünüm oyuzden anlamam gibi kuzum 😂😂
noluyoya Ceren286 benimde öyleydi bekarken de olurdum ama o zamanki bambaşka bişeydi kaç kez acillik olmuştum
Mercimek26 Göğüs hassasiyeti oldu benimde. Hayatımda hamilelikten önce hiç göğüs hassasiyeti yaşamamıştım.
Ceren286 UcuBulunamayanBant acima var ama agri yok canım göğüslerim yumuşak hafif dolgunlasti cok hafif
tatlisert Ceren286 İlk gebeliğimde kasıklarımda ve vajina da batma oluyordu zaten adetimde gecikmişti o şekilde öğrendim. Şu an ikinciye hamileyim bunda da belime hafif sancı giriyordu 1 gün gecikmiştim ve hamile olduğumu öğrendim 😊