Vaveyla-07 estağfurullah elimden bir şey gelirse seve seve tabiki. Yani şöyle diyeyim ki bebeğim hiç çok seve seve iştahlı mama içmedi, ben birazcık boşlasaydım asla ama asla içmezdi. Uykusu ve mamalarını hep saatli verdim. Yani acaba aç mı tok mu şüphem hiç olmadı. 3 saatte bir veriyordum. Arada hiçbir şey vermiyordum ki midesi dolmasın. İnan bana azıcık yoğurt bile versem mamayı istememesine sebep oluyordu. Dediğim gibi ek gıdayı tamamen kestim, aslında başta öyle yapmıyordum aa mama içmedi yoğurt vereyim aç kalmasın, mama içmedi meyve püresi vereyim aç kalmasın. Böyle böyle hepten gözden çıkardı mamayı, ben de tamamen kestim. Yastığa yatırıyorum oyuncak sepetini de yanıma alıyorum, bir elimde biberon bi elimde oyuncak krem kutusu ne bulursam sallayıp oyun yapıyorum ilgisini çekeni eline alıp oynarsa hemen biberonu sokuyorum ağzına 😂😂 böyle böyle oyuna daldırıp içiriyorum. Saatini geçirmeyin, içtiği mama miktarına göre diyelim 120cc içti 3 saatte kesin acıkmış olur. Bundan eminiz. Uykusunu da ona göre ayarla mutlaka. 3 saat sonra 120cc mama daha yap. Reddedip çok ağlıyorsa kucağıma alıp sarılıyorum konuşuyorum sevdiği müziği açıyorum tekrar yastığa yatırıyorum. İstikrarlı olmak lazım. Doymak için tek çaresi bu mamayı içmek buna ikna olması lazım. Bunları anlatıyorum ama benim postlarıma ve yorumlarıma bakarsanız görürsünüz oğlum hala beslenmesi sorunlu bir bebek 😂😂 asla mamayı sevmiyor, aylardır uğraşıyorum. Ama bu şekilde en azından mamasını yedirip mamayı bırakmamasını sağladım. Sonra ek gıdayı tekrar başlarsınız mamayı almaya başlayınca yani. Ama çok az az sanki ilk defa veriyormuş gibi bir tatlı kaşığı ya da tadımlık falan.