Vaveyla-07 yani siz bilirsiniz tabi ki, ama o mamasını yemedikçe siz farklı ek gıda alternatifleri sunarsanız mamayı tamamen bırakmak isteyecek. Aynısını yaşadım çünkü. Anne sütü bizde hiç yok o sebeple ben 2 yaşına kadar mama içsin istiyorum hele ki 1 yaşına kadar asıl besini mama olmalı. Ama siz belki bıraktırmayı düşünürseniz onu bilemem, o zaman ek gıdaya ağırlık verebilirsiniz. Ama o durumda da bol su vermeye gayret edin, çişleri çok azalıyor mama içmeyince çünkü.