Kuzeybabyy tamam işte ben de diyorum herkes tutturmuş bir yurt dışı yurt dışı. Memnum olmayan gitsin. Ben ülkemde iç karışıklık istemiyorum, herkesin fikri farklıdır ama sizin yaptığınız iç karışıklığa sebebiyet vermek. Siz resmen gençleri zehirleyip ülkeden soğutan tiplersiniz. Ben türküm ve ülkemi çok seviyorum. Gerekirse ülkeme canımı veririm. Elbet memnun olmadığım şeyler var ama şunu bilin ki herkes aynı şartlarda yaşamaz. Kimisi yoksulluk çeker kimisi zenginlik. Sınavdayız ya hani. Kim haksız kazanç elde ediyorsa cezasını zaten çeker ama sizler homurdanarak hiçbir yere varamazsınız. Daha fazla yazmayacağım.