Birannebirbebekkkk haklısınız bu kadar karanlık düşünmeyelim ama inanın aydınlık düşünecek kadar ferah bi durumda değiliz. İçler acısı bi durumdayız maalesef. Bugün pazara çıktım, çıkmaz olaydım. Her market, pazar alışverişinde aynı cümleyi kuruyorum, Allahım şükür ben şu anlık alabiliyorum ama alamayan napıyor? O bezlerin, mamaların fiyatını gördükçe içim gidiyor. Mamayla beslenen o yavrular napsın? Bilmiyorum nasıl karanlık düşünmeyeceğiz? Varsa bi yolu siz söyleyin lütfen.