NurY olur mu canım öğretmen yatıyor 10 bin maaş alıyor hangi öğretmense bu helal olsun diyeceğim valla 🤕🤕🤕 çok korkuyorum artık gelecekten bir kızım var ona bakamamaktan korkuyorum asgari ücret 4250 tl oldu keşke 5bin olsa gözüm yok ama Peki yapılan zamlar ??? Ee neymiş dolarla maaş almıyormuşuz ee beynini kullanmayan güzel ablam ama dolarla harcıyoruz ülkeye giren her şey dolarla 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Halimiz kötü bir de ben hükümeti destekleyen biriyim son bir aydaki zamlar beni de çıldırttı yani solcu diyecekler bana ama değilim sağ sol kim se kim bizi bu zamlardan kurtaracaksa o gelsin içim karardı korkuyorum gelecekten bu öğretmenseler boşuna intihar etmiyor!!! Mutsuzum gelecekten ümitsizim