enguzelmevsimim 3 ay 21 günlük benim kızım da. Kucagimda tutarken kafasını asla yatirmaz doğduğundan beri hep doğrulmaya çalışır. Her cocugun gelişimi farklı. Eğer sizin çocuğunuz gelişimi buna uygunsa oturtabilirsiniz bence. Ben ayrıca keskin şekilde belirlenen 4 aylik 6 aylik şunlar olmali gibi düşünmüyorum. Ben bakıyorum kızıma dimdik duruyor bıraksam desteksiz oturacak kısa bir süre. Ama yine de tabiki acele etmiyorum. Tamamen bebeğe bırakıyorum. Ne zaman hazırsa oturur. Zaten hazır değilse zorlasan da oturttugun yerden kayar yatma pozisyonuna. Biz bir iki haftaya destekli oturmaya başlarız gibi.