Aslında bazı şeyler bebeklerin istekleri doğrultusunda oluyor onlar kendini ne zaman hazır hissederse o zaman izin veriyor bazı şeylere, dönmek yuvarlanmak, oturmak istemek gibi. Benim ki 3 aylığa girince kendini yattığı yerden yukarı kaldırmaya çalışıyordu