Elisaay Noname21 büyük ihtimalle canm cynku 1 hafta içinde tam 3 defa zan yaptılar sok kapı komşum her gittiğimde 89 99 en son 119 yaptılar
Deletedmom4444 simiyyy Bizim burada oldu.Gecen 3 ekmek aldim 20 tl verdim 11 tl para ustu verdi.Adam bana ben ona baktim bi sure sonra dank etti 😤😤
ObirAnnnee Cheddar Net 4 bin olucak diye düşünüyorum Paşanın ağzından ilk o çıktı malum, ama ne fayda daha gelmeden eridi gitti para
Noname21 Deletedmom4444 yag ve margarinden haberim yok cunku almiyorum ondan😃 ayrica artık sıkıldım vallahi takip etmekten
Annis-ogul Cheddar isterse 5.000 yapsınlar em basiti bi sut bile 8 tl den 15 tl olmuş bi kahve 15 tl tuvalet kağıdı desen uçmuş. Mamalar el yakıyor. Bi ekmek 3 tl olmuş. Zamlı maaşları almaya iki ay var ama herseye şimdiden zam geldi benzin 10 tl yi geçmiş
Noname21 Deletedmom4444 kiznsimdi baktim 2 litre 72 TL işte. Düşük litrelik olan aklımda kalmış. Ben kızı. Icin zeytinyağı alıyorum tereyağı almıştık gecen yaz buzluğa falan koymuştuk onlarinyiyoruz. Kizwrtma yemiyoruz
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Cheddar Asgari ücrete ne kadar zam gelirseee o kadar artacak yine her şey ekmek yeni yılda 4 olacak dedi bizim fırıncı. Şuan 3 zaten. Yağ falan uçmuş zaten. Süt olmuş 1 lt en ucuz 10 lira. 500 gr peynir 25-30 lira.
Eda-Ece Cheddar eğer 4bin ve üzeri bir asgari ücretten bahsedecek olurlarsa vay halimize. Şuraya bak ya maaşımızın bile zamlanmasindan korkar olduk 🤤