Cheddar Dolar 15tlyi geçmiş. Erduvan bey saat 15.00de asgari ücreti açıklayacakmış. Evet alalım müthiş zamlı ücretleri, sizce ne kadar olur 🙃
Noname21 Cheddar dua edelim de 5000 falan olmasın. Zira suan 78 TL olan yağı 100 belki 120 ye alırız. Kaşıkla verdiğini kepçe ile alırlar her zaman.
Gmze1998 Deletedmom4444 her sene eşimle tahmin ediyoruz şimdi diyorki 4000 TL bnde alırsın o parayı 3500 net dedim ve her sene dediğim rakam tam çıkıyor 😂bu zam geleceğini bildiğim için yazın stok bile yaptım
Elisaay Noname21 78 mi??? Hangi yağ o bize söyleyin lütfen zira biz sok markası olan en dandik yağı bile 120 ye alıyoruz 🙄🙄🙄
UcuBulunamayanBant Cheddar hahaha sayın Cumhurbaşkanı başkomutan halefi padişahlarin padişahı başkan basbakan hazretleri sayın Recep Tayyip Erdoğan diyeceksiniz🤣 aklıma bu geldi bianda🤣 bence en fazla 3550 benim tahminim
Seda-Cakir UcuBulunamayanBant vallahi öyle bir kahkaha atmışım ki oğlum bile şaşkınlıkla yüzüme bakakaldı 😂😂😂😂😂😂 hitabına bayıldım
Sermec27 Cheddar 3400 geçmez sanmam garibana 3 kuruş zam yapacaklar günlerdir düşünüyorlar napsak diye zaten kaşıkla verip kepçeyle alıyorlar zammın pek bir anlamı kalmıyor.
simiyyy 3500 olursa ekmek üç lira olur yağ 100 lira mı 110 130 olur sonra kaypak şakşakcılar sizede maaş beğendiremiyoz derler. Na buraya yazıyorum
Mavininannesi61 BalkizimBaloglum2 bende merak ettim 15-20 gün önce en son tarım krediden aldığım 82,95 tl’lik yağ bile şuan 110 tl
Zelisblt Cheddar umarım ellerini vicdanlarına koyarak bi sonuç çıkarırlar. Yoksa gerçekten artık millet sokağa dökülecek kıvama gelmiş sonumuzu pek parlak görmüyorum 😑
MelinayAsel29 Zelisblt bizim turk milleti kamcilanmsya alismis asla sokaga falan dökülmez. Yurt disinda en ufak seye protesto oluyor bizim ulkemiz sus pus vatandasa zam yagdiriyor
Noname21 Ardahsyn gene mi zam geldi Ben yag almiyorum vallahi sivi yag da kullanmıyorum ama gene artmıştır