Minnakyavrus 1 ay sonra doğumum var çamaşırları yıkıyıcam ama bi türlü deterjan kararsızlığından başlayamadan😞 granüllerin kalıntı bıraktığı söyleniyo? Lütfen fikir verin neler kullanıyosunuz memnun olduklarınız
deletedmom173 Minnakyavrus ben normal deterjanla yıkamıştım çok pimpirik olmayın iki defa durulatın bir sorun olmayacaktır hayırlı doğumlar
Ozge_AyazEfee Minnakyavrus ben ilk aylar hacışakir in sabun tozunu kullanmıştım memnundum. Yumuşatıcı olarak da unibaby ☺️
Minnakyavrus Gamzeyildiz15 bi süre sonra kalıntıdan dolayı makineye zarar verdiğini okudum burda çoğu kişiden canım suda eritiyor Musun öncesinde? Yoksa bende bugün ondan alcaktım
Gamzeyildiz15 Minnakyavrus Hayır direk olduğu gibi döküyorum. Zaten çok az konuluyor. Toplamda her iki göze bir kahve fincanı kadar. Mantık yürütürsek diğer deterjanlarda böyle toz ama bilemedim 🙄
Ipekpncr Minnakyavrus 10 aydir dalan roxy kullaniyorm bebegim icin kendimiz icin ariel sıvı simdiye kadar hicbir sorun yasamadm
Deletedmom280 Minnakyavrus ahhh be guzelım bu zamanların tadını cıkar bebis olunca inan bunları dusunme frstn olmuyor dalan kullanmştm bn
Minnakyavrus Deletedmom280 😂 mutlaka tabi. Kimyasal içeriği de önemli tabi ama benim asıl öğrenmek istediğim leke çıkarma işlevleri ve kalıntı problemi olamaması gibi şeyler
Minnakyavrus Ipekpncr bende en çok bu ürünü duyuyorum bi kaç şikayet haricinde ama yine buna döncem Sanırım canım sağol 🤗
Deletedmom280 Minnakyavrus sıfır o konuda myve lekesi bile cıkmıyor on islem yapmadan illa norml sabun ile cıtıleyıp atcn
Sareem Minnakyavrus ilk sivi deterjanla baslamistim bende yumuşatıcı dahil ikiside uni baby. Ama sadece o temiz çamaşırlar için memnun kaldım leke çıkarma etkisi yok. Roxy dalan kullandim bi süre. Sonra normal detarjana geçtim artik yaşına girecek biyere kadar insan ozeniyo beleniyo sonra siradanlasiyo 😂 iki kere durulama yaptiriyorum
Maryyy Sareem bebek giysilerine yumusatici kullaniyomusunuz ya o yumusaticilar yapiskanlik birakiyo gibi geliyo bana hic icime sinmiyo tekrar tekrar durulayasim geliyo