2prenses1anne xmel benim aile hekimi doktorum kendi bebeğindede kullanıyor bende memnun kaldım kullandığımda sizin başınıza gelen durumdaydı bebeğim
Uzayiko xmel geçen hafta bebeğimde oldu antibiyotik kullandık diye,doktorumuz Trosyd krem verdi.günde 2 kez 7 gün kullanabilirsiniz dedi. yarın 7.gün ve geçti bile ama tabi isterseniz sizde bir doktorunuza sorun.
xmel Uzayiko bephantol ve kantoron yapı sürdüm ilk günden faydasını çok gördüm kızarıklık gitti nerdeyse 🙏🏻
Esma_mutlu42 xmel benimde oglum birebir dediginuz gibu oldu ve daha yirmi günlüğuz sari kantoron yagini her degistirdigimde sürdüm uc gune kalmadan iylesti pisik kremi fayda etmedi bize