Adiyokkitabin herhangi bir insanın gösterilmesi şart mı illaki canım benim? Neden sadece seçeneklerimiz onlardan ibaret? Ülke yine böyle seçenekleri belli olduğu bir dönemdeyken çıktı bu isimler de. Çünkü artık insanımız dolmuştu, doymuştu. Şimdi de artık yeni isimler çıkabilir, ama müsaade edilmiyor. Adam kamera şakası gibi bir muhalefet bulmuş kendine, ki bence en büyük şansı da o. Neden başka bir güçlü muhalefeti olsun ki.