AynaliKemer yalnız Venezuela’da çok ciddi ambargo var. Ülkenin bu hale gelmesi zaten beklenen bir durum. Bizde ambargo yok, verimli toprak desen gırla, işgücünün ucuzu da bizde. Toprağa taş eksen tohum verir, üstelik yüzyıllardır bu durum böyle. Anadolu demek bereket demek. Ama işte stokcular, dış güçler, büyümemizi kıskananlar-özellikle Almanya, ekonomimizi çökerterek ikinci bir kurtuluş savaşı başlattı, yersen.