Asyaveben öncelikle pişik yapmadı, çok uzun süre kalmadığı sürece sızdırma olmuyor sızdırma olmasının nedeni yatar pozisyonda çok kalıyorsa üst yanlardan diğeri gibi yeterince koruyacak şey yapmamışlar o yüzden yattığı içinde hep üstte toplanıyor çiş o yüzden sızdırıypr gece 5 saat filan kaldı hep yattığı için geçmiş kıyafetine denemek için o kadar bekledim ama o diğer bezde de oluyor yani uzun süre yattığında çiş illa ki sızdırıyor bir de diğerine göre biraz daha dar benim bebeğim 3 ay 1 haftalık şuan 3 aylıkken gittiğimizde 6540 geldi kilosu sizinki daha zayıf veya kiloluysa ona göre bir yorum yapabilirsiniz ama sıkan yer bacak kısımları değil bel bölgesi onu da aşağıya doğru kıvırdım lastikli yerleri daha iyi oldu ama bidaha kilot bez alır mıyım bilmiyorum diğeri bana daha kullanışlı geldi ya alıştığım için ama külot bez alırsam da sleepy marka Bi beden büyük alırım bu benim bebeğim için geçerli şuan ve kilosuyla alakalı tabiki umarım yardımcı olabilmişimdir 🌸