Nalan96 Kızlar amazondan sipariş vermiştim uygun fiyatlı bez buldum diye ancak alırken hiç dikkat etmemişim külot bezmiş aldığım ürün acaba bu ürünü kullanan var mı geri iade edip etmeme konusunda kararsız kaldım açıp bakamıyorum da??
MerveAlaca67 Nalan96 ben hiç memnun kalmadım kenarından sızdırıyor bakıyorum bez kupkuru ama kenarından sızdırmış günde kaç kere üst değştiriyodum bidaha asla kullanmam külot bez bebeğim erkek bu arada
Nesizade Nalan96 bende aynı şeyi yaşadım getirsen istedim kilot bezmiş dün başladım kullanmaya gece öyle sızdırma falan olmadı ama önceden de kullanmıştım sıkıntı yaşamadım
Sarem37 Nalan96 siz diyince bende kalktm baktm bugün geldi benimde 300 tane aldm bideee napıcaaaammm😭😭
Nalan96 Kusannesi 100 lü almıştım paket paket olsa birisini açar denerim en azından ama 😕 bebeğiniz kaç kilo ve kaç aylık acaba
Nalan96 MerveAlaca67 hay Allah ilk yazan kişi çok memnun kaldığını belirtmiş şuan kafam karıştı keşke deneme fırsatım olsaydı 😕sizin bebeğiniz kaç kilo ve kaç aylık
MerveAlaca67 Nalan96 4,5 aylık 7,5 kilo ben 4 numarayı da 5 numarayı da dnedim her ikisi de sıxdırdı valla bence geri gönderin acmadan pişman olursunuz
Nalan96 Nesizade açıp denemeye korkuyorum etrafımda kullananda yok bez parası da malum zamandı herşey biraz daha araştırayım öyle en doğrusu olacak sanırımm 😘
Nalan96 Sarem37 eyvah kötü olmuş bende dikkat etmedim hiç diğerlerinden ucuza görünce aldım direk 100lü benimki de 🙄
Nalan96 Sarem37 sizde araştırın yada iade edin çünkü baya çok memnun kalmazsanız boşuna gitmiş olur o kadar bez ve para 😕
Nalan96 MerveAlaca67 bebeğim 3 aylık 6 buçuk kilo büyük mü geliyor bez o yüzden sızdırmış olabilir mi yoksa bez mi sıkıntılı? 😌
Sarem37 Nalan96 kullananlara sordm bayağı iyi diyorlar ayriyetten bu fiyata bulamam bi daha bende dursun
Denizlina Nalan96 ben kullanıyorum kızım 9 kilo 13 aylık sızdırma yaşamadım tek sıkıntı altını değiştirirken her seferinde herşeyi çıkarmak gerekiyor. bende indirimde almıştım şimdi cırt aldım.
Nalan96 Denizlina anlıyorum başka bu kadar indirimde olan 4 numara bebek bezi de yok ama memnun kalacağımda kesin değil ya aff 😒
MerveAlaca67 Nalan96 yok canım sleppynin kalıplatı çok dar zaten dört numara da beş numara da sızdırdı bir de erkek bebeklerde olabilir bu sızdırma çünkü sadece yandan sızdırıyor pipisi yukarı kalkıyordur belki çişini yaparken kız bebeklerde sızdırır mı bilmiyorum
Nalan96 Sarem37 yorumlar karışık trendyol dan filan da baktık ama beğenen var beğenmeyen var illa deneyeceğiz sanırım herkes de farklı sonuç veriyor
Asyaveben Nalan96 vallahi bu ben 🙄🙋 ben de migros sanal marketten aldım uygun diye farketmemisim az önce ablama sordum o kullandım ama bana göre değil kaka yaparken toparlaması zor geldi küçük tuvalet te iyi ama büyükte ben sevmedim o yüzden kullanmadım dedi. Ben de merak ediyorum yorumları.
Nalan96 Asyaveben şimdi herkes farklı yorum yapıyor kimisi memnun kimisi değil yani en doğrusu denemek olacak sanırım ama sen kullanacak mısın?
Nalan96 MerveAlaca67 anladım canım bakalım iyice araştırayım uygun bulmuşken kaçırmakta istemem iyice emin olayım bezler çok pahalı çünkü teşekkürler yorum yaptığın için☺️