elfhuma19 berbat diyenleri görünce nasıl olabilir diye düşünüyorum ben doğduğundan beri premium soft kullanıyorum ve çok memnunum bi kere bile sorun yaşamadım ne pişik ne sızıntı yumuşaklığı inceliği falan çok güzel içerisinde losyon yok zararsız. Tek kötü yanı lastikleri çok iz yapıyor bilemedim alın bi paket deneyin