Ftmvrs13 birtutamsac inşallah ama dolar artarken bu kadar bu yavrucakların şansıda azalıyor malesef 😞
Ftmvrs13 neslicanben oy allah razı olsun 🥰 sizden mükafatını kat kat size geri versin yeriniz cennet olsun 🌸
Lina_2021 Ftmvrs13 çok üzülüyorum bebeklere çocuklara hiç dayanamıyorum. Benim kızımın adıda Lina olunca insan daha kötü hissediyor. SMS gönderemedim operatörümden dolayı ama bankadan gönderdim. İnşallah iyileşir Lina’mız😢🤲🤲