https://imgyukle.com/i/kwBc8b

Hanımlar mesaj hattı var LİNA yazıp 2498 e gönderip 10 lira bağış yapar mısınız ne diyeyim bilmiyorum yemin ederim şu dünya da ne evim var ne arabam var kenarda 100 liram bile yok ama içim gidiyor ya ağlıyorum üzülüyorum hergün her ay bir bebeğe 20 lira bağış yapıyorum elimden bu kadar geliyor sizde yapar mısınız 😞