Simaykiz siz hiç çekinmeyin ağızlarının payını verin nefret ediyorum böyle insanlardan siz bişey demedikçe onlar yüz bulup konuşacaklardır Bi bitmediler lütfen siz moralinizi yüksek tutun kapatın kulaklarınızı sadece bebeğinize odaklanın sık sık emzirin ağlamasın mesela sadece acıktığında değil saat başı emzirin yarım saatte bir emzirin o emdikçe sütünüz artıcak benimde sağıyordum 10 cc geliyordu bazen o Bile olmuyordu bıraktım bende hep emzirdim bazen yarım saatte bazen 15 dk bir bazen saat başı sürekli Allaha şükür arttı sizde deneyin umarım yazdıklarımın faydası olur