Simaykiz Merhaba canım 💌
Öncelikle rabbim bebeğine sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin, bebeğinizi rabbim size bağışlasın.
Bunları okurken gözlerim yaşardı şuan çünkü aynı yollardan ben geçtim kayınvalidem hâlâ bana sen çabalamadın der çabalasaydın olurdu,emerdi, sütün gelirdi falan…
Fakat hepimiz aynı fıtrat üzere yaratılmadık. Arkadaşım doğumdan çıkmış foşur foşur emzirmiş bebeğini ben 2 aya kadar 50-60 Max sütle doyurmaya çalıştım bebeğimi ve süreç gerçekten çok zordu. (Bestlak damla, rezene çayı, ısırgan otu çayı, türlü türlü kuru meyve, kuruyemiş) olmayınca olmuyo. Ben bebeğimi doyasıya emziremedim ve mama kullanmaya başladık. Hiç canını sıkma herkes emzirecek her bebek emecek diye bi kural yok. Soranlara da emiyo emiyo de geç. Önemli olan sensin, bebeğin. Onun sağlığı.