Uzayiko ya öyle cidden , ben malesef ayakta sallıyorum yatak koyma kendi kendine uyumasını çok çok isterdim ,, ama iyi düzeni bozuldu bu sıralar bi yaş durumumdan mıdır nedir 11 aylık olduk geç yatmaya başladı direniyor resmen ve hadi geç yattı ya bi çocuk yorulur geçte yattı sabaha kadar uyumaz mı yok yok bı çocuk 2 saatte bi yada bi saat arayla uyanıyor uykular gerçekten bende bitti ://