Semrakrbck ya aslında bi keresinde bana mesaj gelmişti bi hayırsever tüm Kartlara 100 TL yükledi istediğiniz gibi kullanabilirsiniz diye.. ben tabi o ara memlekette olduğum için çok önemsemedim inanmadım da açıkçası.. sonra istanbula döndüğümde eşime söyledim kontrol attik cidden içinde 100 TL vardı. Biz de markete gidip alışveriş yapmıştık onunla 😂🙈tabi o zaman 100 TL bişeyler geliyordu 😬