Dyglila Semrakrbck kart için ücret alınıyor birde ben internet üzerinden başvuruda bulundum PTT kargo getirdiği için birde kargo ödedim. Yanlış hatırlamıyorsam toplamda 15 TL ödedim.
Semrakrbck Sareerdogan Kimsekimm anne karti 0-4 yas arasi cocuklari olan annelere ibtt tarafindan verilen bir kart basvuruyorsun 30 tl gibi bir odemesi var sonra kart geliyor ama ben para yatiriliyor mu onu merak ettim😃
Asilbebis Kimsekimm ibb annelere ücretsiz toplu taşıt kartı veriyo. Sadece kartı alırken ücret veriyosun ama toplu taşıma ücretsiz
newmomdady Dyglila bende netten basvuruda bulinmustum ama kargoya nasil veriliyo acaba biyerimi ariyoruz bilgi verirmisiniz lutfen hic bilgim yok bu konuda
Zlm Semrakrbck yok her ay kendi yenileniyor para yok içinde binme hakkı gibi bişi var günlük ya 4 yada 6 kere tam hatırlamıyorum
NaimeYilmaz Semrakrbck Bir şey yatırmıyorsunuz sadece alım ücreti vardı bir ara kalktı dediler ama bilmiyorum. Ben içine yine de para atıyorum wc girişlerinde kullanmak için. Hangi açıdan sordunuz anlayamadım genel bahsetmiş olayım :)
Semrakrbck NaimeYilmaz ya soyle anlatayin a101 bim gibi marketlerde hep kadinlarin elinde goruyorm bu karti alisveris yapiyorlar bende acaba basim hakkini alisveriste kullaniliyor mu diye merak ettim
Dyglila Asilbebis ben alalı baya oluyor canım. Ozaman kargo dahil 15 TL ödedim. Şuan 20 TL olmuş olabilir.
Dyglila Zumraas ben başvuru yapıp alalı baya oluyor canım. Ama yorumlara baktımda sitede sorun varmış
Seyma_29_ Semrakrbck geçen ay İnternetten başvuru yaptım ve en yakın beyaz masa şubesine gidip aldım sadece 20 tl ücreti var
Busra-AselErva İnternetten başvuru yapıyorsunuZ kart ücreti 20 tl kargo ücreti 9 tl ücretsiz ulaşım içinde aylık 146 basım var sanırım
Etugc3 Semrakrbck anne kartı cok guzek bısey kullanım valla ben kullanmaya basladım da sadece kalan limit yazıyo kalan limit dedıgı aylık limit oluyo dımi