Aryakuzu şakası bile kötü,ben hamileliğim dahil olmak üzere tamamen çıkardım hayatımdan,eşimde oğlumuz uyuduğunda açar izlicekse..bile bile yapmayın bunu,sestende bişey olur,duyduğu tek ses sizin sesiniz olsun,herbir hareketini herbir zerresini ezberleyin bebeğinizin inanın çok keyifli