Aryakuzu Sesten bir şey olmaz ben de bazen Kuran dinletiyorum ,çocuk şarkıları dinletiyorum birlikte söylüyorum ama izletme yapmıyorum ekranı hayatımızdan ne kadar süre uzak tutarsak o kadar iyi.Elbette ki izleyecekler , çağımız teknoloji çağı ama daha çok erken.Bu konu hassas olduğum bir konu.Yazdıklarım sizi incitmesin.Siz ve bebeğiniz sevgiyle kalın..🌸💕