Elizankusuu doktorunuza danışın mutlaka. Oğlum 16 aylık. Pişik oldu. Küçük bir alan ne sürdüysem geçiremedim, doktoruna danıştık bir krem verdi , geçti. Ayni yerde daha büyük çıktı ve yine aynı krem önerilmesine rağmen iki hafta oldu geçmedi. Dermatologa gittim en son. Seboroik dermatit tanisi konup alerji testi yapıldı. Sizi endişelendirmek istemiyorum ama gecmeyen pisikler ihmal edilmemeli diye anlatıyorum bunu. Ben iki aydir alani 1 tl büyüklüğünü aşmayan pişik için uğraşıyorum. Sonuç büyük ihtimalle alerji😔