Prensesinannesi21 Benim kızımda 1.5 aylık sürekli philips aventin biberonunu tutuyordu emziği sürekli düşüruyordu sonra annem emziğe alıştır ucunu azcik recele batır dedi ben pek istemiyordum ama bir günde alıştı nerdeyse her düştüğünde tutturmaya çalıştım