Nuran84 Yusufmirza hyr kendim aldm bi arkadaşmın çocuguda yemyomuş hiç bişey bebek sütüde içyo 2. Çocugu oldu onla büyütmüş
Yusufmirza Nuran84 iyi canım. Bende şuan devam sütü kullanıyorum. Bende doktora danışmadan aldım Çünkü sütüm çok fazla değil. Umarım doktor problem yapmaz 🤷🏻♀️