252525 alaimisema20 2 tane dış jeli soylediler burda bı sizin dedgnz dentinox bide calgel di sanırım hangisi iyi acaba
Alisyamm 252525 evet tatlım biraz ağrılı bir süreç havuç elma salatalık verebilirsin dişleri kalındığı İçin rahatlatır bu yiyecekler diş çıkarma İçin kremler var rahat ve ağrısız çıkartıyorlar ben kullanmıştım kızımda
Nik_mik_yok 252525 evet dişler belirmiş ama henüz ucuna gelmemiş . Bizde aylarca böyle bekledik ha çıktı ,ha çıkacak derken önce altlar çıktı , bı şok 😁
buradanbiratligecti Naciyeylmz agrıyordur dıye dusunuyorum . Kendınızden pay cıkarın yırmılık cıkarken olan agrıyı . Biz 9. Ayda cıkardık dıslerı ve ustler sıs ıken alttan geldı dısler . Cok aglıyordu calpol verıyordum bazen sadece jel sürüyordum .ama öyleyken cıkmadı her cocuk ayrı tabi
buradanbiratligecti Naciyeylmz yok bize saglık ocagı doktoru dencol dıye bır jel vermıstı yatarken kullanıyordum bu gectıgımız ay dıslerı patlamak ıcın sıkıntı cıkardıgında . Cocuk doktorumuz jellerı onermedı . En saglıklısı pırasanın beyazı ıle yesıl soganın beyazı ılac vermeyın demıstı . Her doktorun beyanı farklı oluyor .
buradanbiratligecti Naciyeylmz yemiyor ki maksat diş kasımak . Yapmaz ınsallah . Siz o surecte onlem amaclı kımyon cayı ıcebılırsınız .