Benim kızımın da alt dişleri nerdeyse 2 aydır böyle ve hala patlamadılar. Çok kaşınıyor, gece uykularından ağlayarak uyanıyor. 🥺 çok huysuz olursa diye doktor bi jel verdi ama korkumdan süremedim. Tetagil kullandım birkaç kere ama bi işe yaramadı gibi.