senamiray Minikkuzum1999 bende bunu anlamıyorum benimki asla ayakta sallanmıyor sevmiyor sorun nerde bilmiyorum herkes ayakta salıyor
nur-nr_123 senamiray aynı bizimkide hep desteksiz uyuttum ondan ayağımda arada sallim diyorum oyun zannediyor gülüyor bi sürw sonra ağlıyor
nur-nr_123 senamiray hep böyle alıştırdım ilk günden 4 ay atağında etkilendik salldm ama 10/15 gün blki oda öyle sallmk değil hafif