mavisaclikiz bizde dogudayiz ev 4+1 kocaman bende sizin gibi kullanmadığım odaların peteklerini kapatmayı düşünüyordum bize konbici abi sakin öyle bisey yapmayın dedi çok fazla yakar dedi neden dedim çünkü o odalar soğuk olacak siz kapiyi açtığınız an içerideki soğuk dışarı dışarıdaki sıcaklık içeri gireceği için bu sefer konbi ısıtmak için daha fazla yakacak dedi ben 45 de çalıştırıyorum bi kere 50 yi buldu sıcak su falan zaten sürekli kullanıyorum 380 geldi bu ay bize ve ben yine hergun 10 dk evi havalandiririm