mavisaclikiz Seda60199 954 mü ve düşükte yakmışsınız. Gecen burda bi arkadas yüksekte yakıyoruz daha az geldi dusukte çok geliyor dedi eviniz soğuk mu peki ve hangi şehir sizin ki bizim urfa
TheBaby MinikPrensesannesii Yaaa bende sivas/gürün lüyüm. Biliyosun darende nin bitimi hemen. Sivas’a uzak sana çok yakınız😁
MinikPrensesannesii TheBaby hahaha bilmez miyim hemşehri çıktık sayılır 😂Bizde Hakkari Yüksekovadayız😂😂😂
MinikPrensesannesii TheBaby çok şükür bi sorun yok 2,5 senedir 6 ay kaldı Allahın izniyle tayinciyiz bu yaz 😊 izmirden geldik orası daha zordu çalışma saatleri olarak.
Portakal TheBaby yinede çok fazla değil mi ya bende bizimkine çok diyorum 295 geldi en fazla bu zamana kadar. Termosifon var bizde de
TheBaby Portakal Çok tabi. Arkadaş ısınınca kapat demiş bide öyle deniycem. Olmadı değiştiricez artık
TheBaby MinikPrensesannesii Bizde istanbul dan geldik. Bizim 2,5 sene var daha İnşallah dönüş oraya olur. İkimiz içinde hayırlısı olsun inşallah🌹
Seda60199 Babyisot kombi eski sanırım bu dereceye bu fiyat imkansız diye düşünüyorum . Isınmak bari içim yanmayacak
mavisaclikiz Deletedmom5284 bilmiyorum ki kombiyi 2 ay önce aldık ve evimiz üst kat soğuk ondan olabilir mi
Kimkiki 5 oda açık banyo mutfak dahil 440 gelmiş😅 45-50 yakıyorum.şimdi camlara yalıtım gibi bir şey aldım onu deneyeceğim😅
mavisaclikiz Portakal hep 40′ ta mı yani karışmıyorsunuz. Ben sıcak olunca 38 aliyorum gece soğuk olunca 45 esimde karışma sabit kalsin yoksa çok gelir dedi bi bilgin varmi.?
Elfydr mavisaclikiz evimin bütün petekleri açık . Havlupan dahil . 45 derece de yanıyor. 345 tl geldi. Bence yalıtım ile ilgili. Yada kombi. İsi sabitlenmiş termostat almanızı tavsiye ederim.
mavisaclikiz Elfydr bilmiyorum ki kombiyi 2 ay önce aldık yeni daha üst kat bizimki soğuk ondan olabilir mi