Angel00 yeşil kakanın sebebi ön sütü emip yağlı kısmı emmediğinden diye biliyorum. Bizimki de doğduğu günden beri gürültülü yapıyor 😅 2,5 aylık. Yeşil kaka normal. Böyle şeyler için bebeği sık sık doktora taşımaya gerek yok. Ön sütü sağ arkadan gelen yağlı sütü içir eğer hep öyleyse. Ama normal yani korkma:)